Sunday, March 24, 2019

KHASIAT MINKAFFE (Kopi Kurus Viral 2019)

Minkaffe (Min-kef) atau sebelum ini dikenali sebagai Mineral Kopi adalah kopi robusta yang diadun dengan garam buluh semulajadi istimewa dari Korea.

Minkaffe mempunyai aroma kopi yang sangat menarik dan harum. Diperkaya dengan khasiat MAGNESIUM yang diperlukan oleh badan sebagai penggalak untuk meningkatkan kadar penyerapan kalsium dan khasiat lain yang diperlukan oleh badan.

Selai itu, Minkaffe juga dikenali sebagai KOPI KURUS kerana khasiatnya membantu ramai rakyat Malaysia mengawal berat badan. Ia juga sangat membantu dalam proses penurunan berat badan.

6 CARA BAGAIMANA MINKAFFE MEMBANTU DALAM PROSES TURUNKAN BERAT BADAN?








Wowww! Banyakkan manfaat Minkaffe dalam membantu seseorang menurunkan berat badan? Sebenarnya Minkaffe ni sesuai sangat untuk lelaki dan perempuan. Kalau yang kurus pun bagus juga amalkan Minkaffe ni as energy booster dan membantu maintain berat badan.

Paling best part jimat kalori tuh. Minkaffe hanya 56 kalori sahaja! Sebab tu kopi ni jadi pilihan coach diet yang menjadikan Minkaffe as one of the menu dalam meal plan. Berbaloi!

Jom tengok mereka yang gembira makin kecut dan kurus selepas amalkan Minkaffe.









 Amacam?

Excited nak tukar size baju raya tahun ni?
Jangan tunggu lagi taw sebab pihak Eesbee Natura nak bagi HARGA SPECIAL PROMO untuk anda yang grab PROMO Minkaffe ni. Memang Minkaffe ni harga murah dan sangat mampu milik.


1 kotak = RM31
3 kotak = RM90

Harga borong:
10 kotak - RM2XX + FREE POSTAGE


Jadi, jom borong terus untuk body goals raya + gebukan duit poket :)

Lekas whatsapp terus sekarang di "CONTACT ME" untuk order.


No comments:

Post a Comment