Thursday, July 25, 2019

Kebaikan Herba Maharani | Ikhtiar Senggut dan masalah dalaman wanita

Setiap wanita dalam sebulan mesti ada alami situasi yang namanya PERIOD or haid. Dalam awal2 haid tu usually wanita akan alami situasi yang namanya senggugut. Eh, senggugut ni apa sebenarnya?

Definisi Senggugut

As per www.myhealth.gov.my , senggugut ni adalah kesakitan yang dialami dibawah perut atau pelvis semasa datang haid. Ada yang kadang-kadang sampai sakit pinggang, guling-guling bila senggugut nih datang taw.

Ada yang kata senggugut ni untuk budak-budak yang baru period dan ada juga just ambil mudah je. Actually senggugut boleh diatasi dan membantu melancarkan aktivity harian anda.

Meh nak share macam mana uols boleh kurangkan senggugut. Antara ikhtiar mudah yang boleh diamalkan adalah dengan pengambilan  herba maharani.
Banyak sangat manfaat herba maharani yang boleh kita perolehi. 

Bahan utama herba maharani ni adalah Ayam Selasih atau pun Ayam Hitam.

Antara khasiat Ayam Hitam yang sangat popular adalah:

- Membantu mengurangkan sakit pinggang dan sendi
- Membantu melancarkan peredaran darah
- Membantu memulihkan dalaman wanita lepas bersalin
- Melegakan migrain dan buang angin
- Membantu menaikkan seri muka

ayam_hitam
Ayam hitam

Ada ni ha aqma kongsi dengan uols 28 kebaikan herba maharani bila amalkan oleh wanita marhein macam kita-kita nih.






Ya ALLAH.. banyakkan kebaikan herba maharani untuk wanita? Ternyata wanita yang amalkan herba maharani ni automatic "AGE REVERSING" automatik orang ingat awak anak dara padahal anak dah berderet. Hiks!

Lagi satu herba maharani ni bukan lah untuk golongan ibu2 sahaja, bukan sahaja untuk kepentingan XXX sahaja, untuk remaja seawal 15-16 tahun pun dah boleh amalkan herba maharani. In shaa ALLAH tak risau masalah period kejap ada kejap hilang, jerawat mencanak-canak naik. Pastu hormon pun seimbang, tak buat masalah.

Berbaloi amalkan herba maharani sejak remaja. Dah 40-an pun maintain awet muda~ Anak-anak pun orang cakap adik. Hiks! bestkan? :)


Nak tahu info lanjut tentang herba maharani just whatsapp je HOTLINE +60102534217 ya.

No comments:

Post a Comment