Friday, January 18, 2013

VCOA-Treenea

Assalamualaikum semua.. 

Virgin Coconut Oil atau singkatannya VCO dah lama digunakan sebagai supplement harian. Kali ni nak bgtahu kt uolls semua pasala VCOA. Eh, ade 'A'? A stand for antioksida. Kandungan yang terdapat dalam VCOA ni adalah semulajadi dengan bantuan advanced scientific research. 




VCOA ini adalah gabungan bahan semualajadi di mana minyak VCO ni BEBAS CHOLESTEROL bergabung dengan khasiat Vitamin E (alphatocepherols), Vitamin A (retinol), and Vitamin D (cholaceciferol) . Vitamin A dan E adalah agent antioksida yang mampu memerangkap radikal bebas yang terdapat dalam badan kita.

Radikal bebas atau free radical adalah sesuatu yang jahat sebenarnya. Free radical ni akan membuatkan seseorang itu mendapat penyakit cancer dan sakit jantung . Selain itu, free radical jugak akan membuatkan seseorang nampak lebih tua dari umurnya sebab free radical akan mempercepatkan proses penuaan dengan 'decomposed our cell' *maaf saya lupa dicompose in Malay ape :/*  Jadi jalan penyelesaiannya adalah ambil antioxcidant untuk tangkap dan buang radical bebas ni. Jadi VCOA adalah yang terbaik untuk anda dan keluarga.. :) 


VCOA boleh diambil lelaki dan perempuan. Selain dari untuk kesihatan dalaman, VCOA juga baik untuk meningkatkan tahap kesuburan.  Kalau yang belum kahwin pon boleh ambil ye sebagai persediaan. ^.^ 

Anda boleh makan VCOA ni atau siapa2 yang rajin boleh la cucuk VCOA ni then sebelum tidur sapukan kt muka. Ade lebih2 tu boleh sapu dekat rambut or kulit bermasalah.. Xde hal lah :)
Korang kene dapatkan product ni taw memang best!!! Nak order boleh lah sms or whatsapp kt 0102534217 atau email kt ainul_aqma@yahoo.com sebab kdg2 whatsapp problem. in case la kan.. Mesti cuba taw~~~~

RM40
60 biji
*not including postage*


No comments:

Post a Comment